Якість освіти в Центральноукраїнському інституті розвитку людини та Центральноукраїнського фаховому коледжі регулюється законодавчими документами:
- “Про освіту” від 05.09.2017 № 2145-VIII
- “Про вищу освіту” від 01.07.2014 № 1556-VII
- “Про професійний розвиток працівників” від 12.01.2012 № 4312-VI
- “Про наукову і науково-технічну діяльність” від 26.11.2015 № 848-VIII
- “Про наукову і науково-технічну експертизу” від 10.02.1995 № 51/95-ВР
- “Про інноваційну діяльність” від 04.07.2002 № 40-IV
- “Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав” від 15.05.2018 № 2415-VIII
- “Про ліцензування видів господарської діяльності” від 02.03.2015 № 222-VIII
- Ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1187
- Положенням про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11.07.2019 № 977, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2019 р. за № 880/33851
- Методичними рекомендаціями для закладів вищої освіти з підтримки з підтримки принципів академічної доброчесності, а також Розширеним глосарієм термінів та понять із академічної доброчесності (Лист МОН України №1/9-650 від 23.10.2018)
Положення про систему забезпечення якості підготовки ЗВО
Результати анкетування студентів
2023-2024
Результати опитування споживачів освітніх послуг 2023-2024 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти 2022-23 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» 2023-2024 н.р.
Результати опитування “Адаптація першокурсників” 2023-2024 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови 2023-2024 н.р.
Опитування iз проблем насильства та цькування (булiнгу) в освiтньому середовищi, 2023-2024 н.р.
2022-2023
Результати опитувань “Університет очима студентів” 2022-2023 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг 2022-2023 н.р.
Результати опитувань “Дуальна форма здобуття освіти” 2022-2023 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти 2022-23 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» 2022-2023 н.р.
Результати опитування “Адаптація першокурсників” 2022-2023 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови 2022-2023 н.р.
2021-2022
Результати опитувань “Університет очима студентів” 2021-2022 н.р.
Результати опитування споживачів освітніх послуг 2021-2022 н.р.
Результати опитувань “Інклюзивна освіта” 2021-2022 н.р.
Результати опитувань “Освітня програма очима здобувачів вищої освіти” 2021-2022 н.р.
Результати опитувань “Дуальна форма здобуття освіти” 2021-2022 н.р.
Рейтингове оцінювання ПВС здобувачами освіти 2021-22 н.р.
Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» 2021-2022 н.р.
Результати опитування “Адаптація першокурсників” 2021-2022 н.р.
Моніторинг якості навчання англійської мови 2021-2022 н.р.
Результати опитування стосовно системи запобігання плагіату 2021-2022 н.р.
Результати анкетування випускників
2022-2023
Результати опитування “Працевлаштування очима випускників” 2023 р.
2021-2022
Результати опитування “Працевлаштування очима випускників” 2021 р.
Результати опитувань “Освітня програма очима випускників” 2021-2022 н.р.
Результати анкетування викладачів
2022-2023
Рейтингове оцінювання викладачів завідувачами кафедр 2022-2023 н.р.
Рейтингове оцінювання викладачів колегами 2022-2023 н.р.
2021-2022
Результати опитувань “Освітня програма очима науково-педагогічного персоналу” 2021-2022 н.р.
Рейтингове оцінювання викладачів завідувачами кафедр 2021-2022 н.р.
Рейтингове оцінювання викладачів колегами 2021-2022 н.р.
Результати анкетування роботодавців
Анкета роботодавців щодо працевлаштування, 2022-2023 н.р.
Результати опитувань “Освітня програма очима роботодавців” 2019-2020 н.р.
Результати опитувань “Освітня програма очима роботодавців” 2020-2021 н.р.
Результати опитувань “Освітня програма очима роботодавців” 2021-2022 н.р.
Результати опитування “Працевлаштування очима роботодавців” 2019-2022 рр..
Результати відвідування відкритих занять
Графік відвідування відкритих занять
Протоколи відвідування відкритих занять
2023-2024
2022-2023
1 семестр 2022-2023 навчального року (частина 1)
1 семестр 2022-2023 н.р (частина 2)
Протоколи відкритих занять, 2022 рік (частина 3)
2 семестр, 2022-2023 н.р (ЦІРоЛ)
2 семестр, 2022-2023 н.р. (ЦФК)
Протоколи відкритих занять, 2021-2022 н.р.
Протоколи відкритих занять, 2020-2021 н.р.
Результати конкурсів на звання “Кращий викладач”
Результати конкурсу “Кращий викладач” -2023
Результати конкурсу “Кращий викладач” -2022
Результати конкурсу на звання “Кращий викладач”
Наказ від 06.12.2019 №167 “Про підсумки конкурсу на звання “Кращий викладач”