Правила внутрішнього розпорядку
Центральноукраїнський інститут розвитку людини Університету «Україна» – це організація, яка суворо дотримується усіх вимог законодавства, стандартів і правил та очікує від своїх студентів відповідної поваги і дотримання правових норм.
Інститут гарантує забезпечення рівних прав усім студентам незалежно від їхнього соціального статусу, статі, віку, національності, релігійних та інших уподобань і сподівається, що взаємовідносини між самими студентами, студентами і викладачами, а також студентами та іншими членами суспільства базуватимуться на взаємоповазі та загальновизнаних принципах культури, моралі і етики.
Студент ЦІРоЛ повинен розуміти, що його поведінка та дії знаходяться під пильною увагою товаришів, батьків, викладачів, потенційних роботодавців і суспільства та визначають обличчя Інституту. Виходячи з цього, студенти мають поводитися таким чином, щоб підтримувати високу репутацію Інституту. Студент ЦІРоЛ старанно і чесно навчається з метою здобуття високоякісної освіти і навичок для задоволення своїх потреб, вимог держави, роботодавців, суспільства.
Студенти Інституту:
- окремо і разом із персоналом Інституту своєю достойною поведінкою й цілеспрямованою працею формують позитивний імідж Інституту;
- поважно ставляться до викладачів, адміністрації, співробітників Інституту, чемно і терпляче поводяться зі своїми товаришами, завжди готові їм допомогти;
- є чесними та відповідальними, ретельно готуються до практичних занять, докладають зусиль до своєчасного виконання всіх завдань, складання заліків та екзаменів;
- активно займаються самостійною роботою, використовуючи методичні посібники, рекомендації викладачів, додатково опрацьовують нову літературу, використовують усі можливості для отримання необхідних знань;
- відповідно до інтересів та уподобань беруть участь у науково-дослідній роботі, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах, а також у культурно-спортивній та інших видах суспільної діяльності;
- вільно висловлюють свої погляди й переконання, якщо вони не зачіпають аналогічного права інших і не принижують їхньої людської гідності;
- уникають створення конфліктних ситуацій, а в разі виникнення таких ситуацій врегульовують їх на засадах поваги й толерантності;
- ведуть здоровий спосіб життя;
- мають охайний та чистий вигляд, надають перевагу діловому стилю одягу і поведінки, що є традиційними для студентів Інституту;
- дотримуються Правил внутрішнього розпорядку Інституту;
- дбайливо ставляться до майна, обладнання Інституту, а також природного навколишнього середовища;
- не спізнюються на заняття;
- не провокують конфлікти та не вирішують їх за допомогою фізичної сили;
- не з’являються на території Інституту в стані алкогольного сп’яніння;
- не вживають наркотичні речовини;
- не приносять на територію Інституту зброю, газові балончики та інші речі, що можуть зашкодити здоров’ю та життю людини;
- не вживають нецензурну лексику.
На заняття студенти вчасно приходять до аудиторії відповідно до діючого розкладу.
Під час занять студенти:
- не залишають аудиторію без дозволу викладача;
- не заважають викладачу проводити заняття.
Під час контролю знань студенти:
- є підготовленими відповідно до вимог даного курсу;
- розраховують тільки на власні знання (не шукають інші джерела інформації);
- не заважають іншим;
- виконують усі вимоги викладачів щодо контролю знань.
У бібліотеці студенти:
- в читальному залі не розмовляють голосно, не користуються мобільними телефонами;
- не роблять написи на книгах та посібниках, що належать Інституту, та не виривають із них сторінки;
- компенсують вартість у випадку псування або втрати бібліотечної книги чи посібника.
У комп’ютерному класі студенти:
- дотримуються правил техніки безпеки;
- дотримуються тиші;
- не вживають їжу та напої.
У спортивній залі студенти:
- знаходяться тільки згідно з розкладом та з дозволу викладача;
- займаються лише у спортивному одязі;
- дотримуються правил техніки безпеки.
Цей документ покликаний допомогти студентам уникнути можливих суперечностей, конфліктів та інших незручностей, розроблений із метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу, а також врегулювання комплексу взаємовідносин, що б підтримували імідж Інституту.